måndag 3 juni 2013

Snart så?!?

Hänt mycket och inget på samma gång. I fredags hjälpte jag pappa och flytta, han och hans tjej ska bli särbo nu efter över 10 år. Han vill bo själv för att han anser sig vara för komplicerad att leva med  (med sin adhd som inte är helt 100 utredd). Va bara han och jag som bar och det va något av de värsta jag vart med om. Sista lasset gick jag enbart på "tvång" fanns ingen som kunde hjälpa till.. Samma morgon som flytten skjutsade jag Lena (zaqiras ägare) till Arlanda, vi åkte 5. Hade bara fått 1 timmes sömn. Men nu är de gjort så slutältande om det. 

Idag lämnade jag ett nytt leverprov inför läkarmötet nästa vecka. Jag tror nån från försäkringskassan ska va med men man kan inte va säker. 
Det kan bli ett intressant möte då jag själv inte känner att medicinändringen gett det resultat som det borde. Ångesten är nästintill borta men jag känner fortfarande inget. Önskar jag kunde vara ledsen, glad eller arg. Bara jag får nån känsla. 

Återkommer med hur de går!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar