torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag

När jag va hos frisören idag och läste på Facebook och kolla på instagram så har varenda person nämnt alla hjärtans dag.

För mig är den här dagen som vilken annan dag som helst. Men många kan nog känna sig ensamma om de inte har en pojk-/flickvän (inte konstigt när man blir påmind överallt) samtidigt som de som har nån kan tycka dagen är härlig. Jag kan störa mig på att det ska finnas en speciell dag för att visa för andra att man tycker om dem. Kärlek ska man väl visa varje dag, eller?

Under de 7 år jag levde med O så visst fira vi alla hjärtans dag men va mer för att han tyckte att de va nåt att fira, jag själv uppskattar mer om det kommer en överraskning en dag då man minst anar de.

All kärlek till folket alla dagar på året <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar