tisdag 12 februari 2013

Skit - vänskap - adhd/depression - framtid

I mitt liv har jag ofta fått tagit skiten oavsett om det vart jag eller nån annan som gjort fel. Det har lätt till värre depressioner dåligt självkänsla, självförtroende och självtillit.

Idag har jag kommit långt vad gäller de. Ska jag bli frisk/bättre måste jag välja personer som ger mig energi och inte tar den. Vänskap handlar om att ge och ta. Varför ska så jag vara den som ger hela tiden?!? Visst folk mår dåligt osv men vad gör jag då? Grov adhd med kronisk depression. Jag beter mig endå så som jag vill att andra ska göra mot mig. Visst är inte jag perfekt och alltid är "snäll" men jag gör mitt bästa och framförallt lär mig av misstagen som många i min närhet inte verkar göra.

Men med fokus på framtiden så ska allt gå vägen, har endå kommit lite mer än 27 år på livets berg och dalbana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar